WEB BLOG
this site the web

Tablå

Vi har igjen fått en ganske gøy oppgave hvor vi skulle prøve å gjenskape et maleri hvor en person var involvert. Jeg jobbet sammen med min venn Line og vi valgte å etterligne dette bildet av en liten jente og hennes lille hund:
Her er da meg som ligger i stolen sammen med min katt Pusen. Selv om møblene våre er brune og ikke blå syntes jeg at du kan se mange likheter mellom de to bildene. Ved å ha et blått teppe på magen så får vi inn den fargen vi egentlig manglet. Vi har også laget et par andre versjoner av dette bildet.

Her har jeg da prøvd å photoshoppe møblene blå for å se om det ville se likere ut det originale maleriet vi prøvde å gjenskape. Jeg syntes faktisk selv at det uten photoshop så bedre ut. Det er fordi jeg ikke fikk fram fasongene og skyggene i stolene osv.

I vår gjenskapelse av maleriet var det jeg som var modell og min Line som tok bilder. Jeg skulle gjerne gitt dere kamerainnstillingene men for nå vet jeg ikke hvilke innstillinger Line brukte på fotoene. 

På dette siste bildet jeg viser dere så har vi brukt et blått filter til å ta foran linsen på kameraet for å se om vi kunne få fram blåfargene som egentlig skulle vært i møblene men siden det var et filter så ble jo selvsagt alt blått. Selv om hele bildet er blått så liker jeg dette veldig godt der er på en måte litt unikt og syntes også at det fungerte veldig bra selv med blått filter.

Alt i alt er jeg ganske fornøyd med meg og Lines jobb med tablået og at vi gjorde en god jobb med å gjenskape den lille jenten og kjæledyret hennes.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies

Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design