WEB BLOG
this site the web

Stilleben

Vi fikk i oppgave å lage et moderne stilleben. Derfor begynte jeg å tenke på alle de forskjellige moderne tingene jeg elsker. Jeg valgte å ta med de gjenstandene jeg tok bilde av fordi de hører til den moderne verden på en eller annen måte. Her er tre av de bildene jeg ble mest fornøyd med:

Her har jeg tatt prøvd å holde det tett med de forskjellige gjenstandene altså lite mellomrom og prøvd å ha mye forskjellig å se på. Jeg prøvde å holde fargene lik og syntes at den blå og gull boksen på en måte var litt i kontrast med det andre men at det fortsatt fungerte bra på grunn av skjerfet som har gul farge og Pluto bamsen.Jeg prøvde også forskjellige lyssettinger og likte den jeg endte opp med å bruke her fordi at fordi rød fargene ble skarpe og fine å se på.

Her har jeg valgt å ha mye færre gjenstander og mindre tetthet mellom gjenstandene. Jeg ville at figurene i bildet skulle være i bevegelse og prøvde å få til litt mer bevegelse i bakgrunnen med øreproppene. Jeg prøvde også forskjellige lyssettinger og likte den settingen jeg brukte på dette bildet fordi har ser vi fargene bra og også skyggene til figurene.

Her prøvde jeg ut forholdet mellom tetthet. Jeg prøvde å ha noen gjenstander med litt mellomrom mellom hverandre bare for å se hvordan det ville bli. Jeg prøvde også skape litt bevegelse ved hjelp av kortene og de tre mangaene som er under pegasusen. Lyset her var kanskje litt mørkere enn det jeg ville likt men jeg syntes fortsatt at det fungerer bra.

Ellers så er jeg fornøyd med de stilleben bildene jeg har fått til. Jeg syntes at det var gøy å kunne jobbe med gjenstander som har stor betydning for meg personlig og å prøve å stille opp forskjellige gjenstander på forskjellige måter. 

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies

Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design