WEB BLOG
this site the web

Plakat

I det siste har vi jobbet med noe helt nytt, nemlig plakater! Det har vært en veldig interessant oppgave og selv så ble jeg ikke helt fornøyd med den originale plakaten min. Som ser sånn ut:


Jeg prøvde å få fram at det var viktig med søvn for det er en ting så mange snakker om dette daglig, det at ungdommen ikke får nok søvn. Det var derfor jeg fikk dette som ide og jeg likte den emn jeg visste bare ikke helt hvordan skulle få beskjeden fram på en god måte. Læreren min gave meg derfor en ide etter jeg leverte som faktisk var ganske god.

Jeg endte opp med å like denne plakaten mye bedre enn den andre. Prøvde å få det til å se ut som det var litt lys i skjermen ved å gi den en svak blå farge i bakgrunnen av de to bildene. Jeg syntes at denne plakaten kanskje var mer gøy og interessant å se på i forhold til den andre. Denne kan også appellere mer til ungdom på den måten at de ser telefonen og kanskje tenker "Å hva står det på den?". Så denne får nok meldingen bedre fram enn den andre som er veldig mørk og lite som skjer i.

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies

Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design