WEB BLOG
this site the web

Silketrykk

Hei! Denne gangen har vi jobbet med silketrykk og det som de andre oppgavene, var veldig gøy. Stilen vi gikk for ble inspirert av kjære Andy Warhol som er kjent for sine sprø bruk av farger og uttrykk i trykkene sine.  
Det var ikke bare en dans på roser dessverre. Både meg og flere av mine klassekamerater støtte på problemer på grunn av emulsjon og og rammene vi brukte. Trykkene mine fikk dessverre noen forferdelige flekker, Heldigvis gjaldt det ikke alle trykkene mine men en god del av dem. 
Til slutt i oppgaven skulle vi sette sammen en komposisjon av fire av trykkene våre og akkurat nå har jeg ikke  bilde av dette men skal få tak i et så snart som mulig!


Trykket var i utgangspunktet et veldig fint bilde av venninnen min Jannike. Dette trykket var nok det jeg ble mest fornøyd med ut av den lille bunken min med trykk. Her som du ser har jeg brukt rød/grønn kontrast og jeg syntes at det fungerte veldig bra,  
Som sagt skal legge ut bilde av komposisjonen min så snart som mulig!

0 kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

W3C Validations

Cum sociis natoque penatibus et magnis dis parturient montes, nascetur ridiculus mus. Morbi dapibus dolor sit amet metus suscipit iaculis. Quisque at nulla eu elit adipiscing tempor.

Usage Policies

Free Joomla TemplatesFree Blogger TemplatesFree Website TemplatesFreethemes4all.comFree CSS TemplatesFree Wordpress ThemesFree Wordpress Themes TemplatesFree CSS Templates dreamweaverSEO Design